DAAROM
AUTOSCHADESHOP

✔  Duidelijke Prijzen

Geen onduidelijkheden of misleidingen: De prijs die u betaald incl. BTW is direct te zien.

  Gratis Verzenden > 60,50

  14 dagen Bedenktijd

  Veilige Bestelomgeving

  Persoonlijk Contact

  Bellen? 010-4136789

  Emailen? Klik hier


VEILIG BETALEN

 

VEILIG VERZENDEN

Verzending

Zoek uw product

Lukt het plaatsen van uw Bestelling niet?

De meeste problemen bij het plaatsen van een bestelling komen voor bij de afronding van de bestelling en wel bij het punt van betaling, op het moment dat u naar uw bankomgeving gaat. 

Ik kan niet betalen

Kom je bij de bankomgeving, bij het betaalgedeelte niet verder?

Gelukkig komt het zeer zelden voor, maar het kan natuurlijk een keer gebeuren: het ondervinden van problemen bij het afronden van de bestelling. De oorzaak kan diverse redenen hebben:

1. Verbinding verbroken

Wanneer een bestelling te lang open staat wordt als het ware 'de verbinding verbroken'. Het kan natuurlijk zijn dat je bijvoorbeeld even moest zoeken naar de inloggegevens van je bank. Of misschien werd je tussendoor even gestoord door iemand aan de deur of een telefoontje? Wanneer dat te lang duurt kan het zijn dat de bestelling uit het geheugen weg is.

Advies: Erg vervelend. Het enige wat we je kunnen adviseren is om je order opnieuw in te voeren. Vindt je dat erg vervelend om weer te doen, dan kan je je bestelling ook naar ons emailen. We zenden je dan een ProForma faktuur welke je vooraf kunt betalen. De verwerking van je bestelling duurt dan uiteraard wel wat langer omdat je handmatig over moet maken en wij handmatig moeten controleren of de betaling binnen is.


2. Een kortstondige storing bij de bank, Payment Provider, Webhoster, en...

Bij online bestellingen komen veel partijen kijken: jouw bank, onze bank, onze Payment Provider, je internet provider of telecom provider, een hickupje in je browser of computer, onze webhost, en meer...

Het kan zijn dat er bij een van deze partijen een kortdurende storing is of was waardoor het niet gelukt is om uw bestelling af te ronden.

Advies: Het is vervelend als je je bestelling niet soepel en snel kunt afronden. Voer je order opnieuw in. Lukt dat niet, dan kan je je bestelling ook naar ons emailen. We zenden je een ProForma faktuur welke je vooraf kunt betalen. Het verwerken en verzenden van je bestelling loopt dan uiteraard wel wat vertraging op omdat je handmatig over moet maken en wij handmatig moeten controleren of de betaling ontvangen is.

 

Neem contact met ons op

Blijf je tegen problemen aanlopen? We helpen je graag verder!

Laat ons weten waar je precies vast loopt, wat er niet lukt en welke foutmelding je in beeld krijgt. We ontvangen je bevindingen graag per email zodat we er goed naar kunnen kijken (Klik hier om ons te mailen).

CONTACT

Vragen over onze producten of over de webshop? Neem contact met ons op:

Stuur ons je bericht
Klik hier voor ons emailadres

Kom bij ons langs
Mercuriusweg 2a
3113 AR SCHIEDAM